Editura | Editura Limes |
An | 2008 |
Subiect | bilingvism |
conferinta chat | |
ISBN | 9789737263599 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789737263599 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | O evaluare a politicilor de producere a bilingvismului : studii elaborate pe baza prezentarilor din cadrul conferintei de la Mircurea-Ciuc, 12-13 iunie 2008 |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tiparita |
Prima menţ. de resp. | Horvath Istvan, Todor Erika Maria (editori) |
Publicare, distribuţie | |
Editura | Editura Limes |
Data publicării | 2008 |
Locul tipăririi | Cluj-Napoca |
Titlu | |
Titlu | O evaluare a politicilor de producere a bilingvismului : studii elaborate pe baza prezentarilor din cadrul conferintei de la Mircurea-Ciuc, 12-13 iunie 2008 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | bilingvism |
conferinta | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | 311 p. : fig., tab. |
Termeni necontrolaţi de subiect | |
Termen de subiect | adunari, conferinte, congrese, simpozioane, colocvii, forumuri domeniul:061.3()^^A/Z v. si 06.053 |
filologie, lingvistica, limbi 81 | |
miscari nationale, probleme nationale, minoritati nationale 323.1 | |
monografie | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 81:323.15 |
81:323.15:061.3(498.4 Miercurea Ciuc)^2008^ | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 80/811 |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Cod de legătură | edit. |
Autor alternativ | Horvath Istvan |
Cod de legătură | edit. |
Autor alternativ | Todor Erika Maria |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 201368 / 201368 | 1 - Imprumut | Imprumut | Da | 323.15/O-11 | |
2. | 201367 / 201367 | 1 - Imprumut | Imprumut | Da | 323.15/O-11 | |
3. | 201366 / 201366 | 2 - Sala Lectura | Imprumut la sala de lectura | Da | II -15130 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
1 - Imprumut | Imprumut | 2 |
|
2 - Sala Lectura | Imprumut la sala de lectura | 1 |
|