Autor | Brazelton, Berry T. chat |
Editura | Editura Trei |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2013 |
Subiect | psihologia copilului |
ISBN | 9789737077097 |
Termeni de subiect | psihologia copilului 159.922.7 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789737077097 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/B81 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Nevoile esenţiale ale copiilor |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | T. Berry Brazelton, Stanley I. Greenspan |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Mihaela Negrilă |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Editura Trei |
Data publicării | 2013 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 333 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologia pentru toţi |
Titlu | |
Titlu | Nevoile esenţiale ale copiilor |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Termeni necontrolaţi de subiect | |
Termen de subiect | psihologia copilului 159.922.7 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Brazelton, Berry T. |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Greenspan, Stanley I. |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Negrilă, Mihaela |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 208440 / 208440 | 1 - Imprumut | Imprumut | Da | 159.9/B81 | |
2. | 208439 / 208439 | 1 - Imprumut | Imprumut | Da | 159.9/B81 | |
3. | 208438 / 208438 | 2 - Sala Lectura | Imprumut la sala de lectura | Da | II -16009 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
1 - Imprumut | Imprumut | 2 |
|
2 - Sala Lectura | Imprumut la sala de lectura | 1 |
|