Marketing intern şi internaţional : Concepte, metode şi instrumente analitice pentru decizii

Editura Editura Politică chat
Loc publicare Bucureşti
An 1976
Subiect comerţ interior chat
comerţ internaţional chat

II -3313

    Marketing intern şi internaţional : Concepte, metode şi instrumente analitice pentru decizii.- Bucureşti : Editura Politică , 1976.
    556p. cu fig..

    1. comerţ interior
    2. comerţ internaţional

658.83+381.74

299 __ $aMarketing intern şi internaţional : Concepte, metode şi instrumente analitice pentru decizii
606 __ $acomerţ interior $acomerţ internaţional
609 __ $acomerţ interior comerţ internaţional
975 __ $a381.74
955 __ $a1
200 __ $aMarketing intern şi internaţional : Concepte, metode şi instrumente analitice pentru decizii
035 __ $aII -3313
675 __ $a658.83+381.74
210 __ $aBucureşti $cEditura Politică $d1976
215 __ $a556p. cu fig.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 111908 / 111908 2 - Sala Lectura Împrumut la sala de lectură Da II -3313
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
2 - Sala Lectura Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 0

Notificare la disponibilitate

Lăsați un comentariu