ISBN | |
Număr ISBN | 9789735048624 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 821.111(73)/G57 |
II -15711 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Mănâncă, roagă-te, iubeşte |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Elizabeth Gilbert |
Urm. menţ. de responsabilitate | Traducere din engleză de Alexandra Ghiţă |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Humanitas |
Data publicării | 2015 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 360 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Memorii. Jurnale |
Titlu | |
Titlu | Mănâncă, roagă-te, iubeşte |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | jurnal de călătorie |
geografie | |
Italia | |
India | |
Indonezia | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Termeni necontrolaţi de subiect | |
Termen de subiect | geografie 913 |
jurnal de călătorie 82-992 | |
literatură americană 820(73) nou 821.111(73) | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 821.111(73)-992=135.1 |
913(450)(0:82-992) | |
913(540)(0:82-992) | |
913(594)(0:82-992) | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 821 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Gilbert, Elizabeth |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Ghiţă, Alexandra |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 821.111 |
(73) | |
-992 | |
=135.1 | |
913 | |
(0:82-992) | |
(450) | |
913 | |
(0:82-992) | |
(540) | |
913 | |
(0:82-992) | |
(594) |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 206950 / 206950 | 2 - Sala Lectura | Imprumut la sala de lectura | Da | II -15724 | |
2. | 206952 / 206952 | 1 - Imprumut | Imprumut | Da | 821.111(73)/G57 | |
3. | 206951 / 206951 | 1 - Imprumut | Imprumut | Da | 821.111(73)/G57 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
1 - Imprumut | Imprumut | 2 |
|
2 - Sala Lectura | Imprumut la sala de lectura | 1 |
|