Idei şi orientări în publicistica economică românească la sfârşitul secolului al XIX-lea şi începutul secolului al XX-lea (1890-1918)

Autor chat
Editura Dacia chat
Loc publicare Cluj-Napoca
An 1985
Subiect Ec.-Curente economice chat
Ec.-teorii ec. chat

II -7813

IONESCU, Toader
    Idei şi orientări în publicistica economică românească la sfârşitul secolului al XIX-lea şi începutul secolului al XX-lea (1890-1918) / Toader Ionescu.- Cluj-Napoca : Dacia , 1985.
    296 p.; 8 f. pl. + *Carte tipărită.- (Testimonia).

    1. Ec.-Curente economice
    2. Ec.-teorii ec.

330.8(498)(091)
05(498)
082.1 Testimonia


299 __ $aIdei şi orientări în publicistica economică românească la sfârşitul secolului al XIX-lea şi începutul secolului al XX-lea (1890-1918)
606 __ $aEc.-Curente economice $aEc.-teorii ec.
675 __ $a330.8(498)(091) $a05(498) $a082.1 Testimonia
975 __ $a330.8 $a(091) $a(498) $a05 $a082.1
990 __ $a3
955 __ $a1
200 __ $aIdei şi orientări în publicistica economică românească la sfârşitul secolului al XIX-lea şi începutul secolului al XX-lea (1890-1918) $fToader Ionescu
700 __ $aIONESCU, Toader
035 __ $aII -7813
686 __ $a33
610 __ $astiinte sociale,economice si juridice
101 __ $arum
210 __ $aCluj-Napoca $cDacia $d1985
215 __ $a296 p.; 8 f. pl. $e*Carte tipărită
225 __ $aTestimonia
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 146109 / 146109 2 - Sala Lectura Împrumut la sala de lectură Da II -7813
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
2 - Sala Lectura Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 0

Notificare la disponibilitate

Lăsați un comentariu