De la joc la învățare : cum folosim jocul didactic în educația timpurie

Autor chat
Editura Editura Trei
Loc publicare București
An 2016
Subiect metodică (învăţământ preşcolar)
jocuri chat
activităţi preşcolare (jocuri) chat
psihopedagogie chat
ISBN 9786067198263
Note Bibliografie p. 225-236

II -16010; 371.3/N44

Nell, Marcia L.
    De la joc la învățare : cum folosim jocul didactic în educația timpurie / Marcia L. Nell și Walter F. Drew în colaborare cu Deborah E. Bush ; traducere din engleză de Rodica Abrudan.- București : Editura Trei , 2016.
    247 p. : il..- (Educație și formare).    
    Bibliografie p. 225-236
    Cum pot fi mai bine intelese finalitatile pedagogice ale jocului? Si cum pot educatorii sa-si dezvolte aptitudinile necesare pentru a utiliza jocul in moduri cat mai eficiente in procesul de instruire? Cartea de fata demonstreaza in ce fel angrenarea educatorilor (dar si a parintilor) in experiente ludice creative si nedirijate conduce la o reevaluare a semnificatiei jocului pentru educatia timpurie. Prin descrierea unor experiente de formare didactica in jocul ”autoactiv”, dar si prin stabilirea catorva principii pedagogice specifice, autorii americani demonstreaza ca jocul practic si nestructurat, bazat adesea pe materiale reciclate, reprezinta nu doar un prilej de recreere, ci mai ales o ocazie de dezvoltare psiho-educationala, de autocunoastere si de sporire a increderii in sine a copiilor din gradinite si scoli primare..
    ISBN 9786067198263

    I Drew, Walter F.
    II Bush, Deborah E.
    III Abrudan, Rodica(trad.)

    1. metodică (învăţământ preşcolar)
    2. jocuri
    3. activităţi preşcolare (jocuri)
    4. psihopedagogie

371.382:37.015.3
372:371.382
37.015.3:371.382
082.1Educație și formare


010 __ $a9786067198263
035 __ $aII -16010
035 __ $a371.3/N44
101 0_ $arum
200 0_ $aDe la joc la învățare $bCarte tipărită $ecum folosim jocul didactic în educația timpurie $fMarcia L. Nell și Walter F. Drew în colaborare cu Deborah E. Bush $gtraducere din engleză de Rodica Abrudan
210 ## $aBucurești $cEditura Trei $d2016
215 __ $a247 p. $cil.
225 0_ $aEducație și formare
299 __ $aDe la joc la învățare : cum folosim jocul didactic în educația timpurie
300 __ $aBibliografie p. 225-236
330 __ $aCum pot fi mai bine intelese finalitatile pedagogice ale jocului? Si cum pot educatorii sa-si dezvolte aptitudinile necesare pentru a utiliza jocul in moduri cat mai eficiente in procesul de instruire? Cartea de fata demonstreaza in ce fel angrenarea educatorilor (dar si a parintilor) in experiente ludice creative si nedirijate conduce la o reevaluare a semnificatiei jocului pentru educatia timpurie. Prin descrierea unor experiente de formare didactica in jocul ”autoactiv”, dar si prin stabilirea catorva principii pedagogice specifice, autorii americani demonstreaza ca jocul practic si nestructurat, bazat adesea pe materiale reciclate, reprezinta nu doar un prilej de recreere, ci mai ales o ocazie de dezvoltare psiho-educationala, de autocunoastere si de sporire a increderii in sine a copiilor din gradinite si scoli primare.
606 0_ $ametodică (învăţământ preşcolar)
606 0_ $ajocuri
606 0_ $aactivităţi preşcolare (jocuri)
606 0_ $apsihopedagogie
608 __ $amonografie
675 __ $a371.382:37.015.3
675 __ $a372:371.382
675 __ $a37.015.3:371.382
675 __ $a082.1Educație și formare
686 __ $a37
700 _0 $aNell, Marcia L.
701 _0 $aDrew, Walter F.
701 _0 $aBush, Deborah E.
702 _0 $4trad. $aAbrudan, Rodica
975 00 $a371.382 $a:37.015.3
975 00 $a372 $a:371.382
975 00 $a37.015.3 $a:371.382
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 208434 / 208434 1 - Imprumut Imprumut Da 371.3/N44
2. 208433 / 208433 1 - Imprumut Imprumut Da 371.3/N44
3. 208432 / 208432 2 - Sala Lectura Imprumut la sala de lectura Da II -16010
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
1 - Imprumut Imprumut 2
2 - Sala Lectura Imprumut la sala de lectura 1

Disponibile: 0

Notificare la disponibilitate

Lăsați un comentariu