Autor | Daynes, Katie chat |
Editura | Litera Bucureşti chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2019 |
ISBN | 9786063335839 |
Serii | |
Titlul seriei | Litera mică. Vârsta 7+ |
Colecţia Învăţ să citesc! Nivelul 3 | |
Titlu | |
Titlu | Aventurile lui Sindbad marinarul : [repovestire] |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 821.111 |
-93 | |
=135.1 | |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Aventurile lui Sindbad marinarul |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | [repovestire] |
Prima menţ. de resp. | repovestire de Katie Daynes |
Urm. menţ. de responsabilitate | ilustraţii de Paddy Mounter |
consultant de lectură: Alison Kelly, Roehampton Univerisity | |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Daynes, Katie |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Mounter, Paddy |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Kelly, Alison |
Cod de legătură | colab. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786063335839 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 821.111/D25 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 821.111-93-34=135.1 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 821 |
T | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Termeni necontrolaţi de subiect | |
Termen de subiect | literatură engleză 820 nou 821.111 |
poveşti, legende, basme (de autor) 821-93-34 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Litera Bucureşti |
Data publicării | 2019 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 48 p. |
Alte detalii fizice | il. color |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 210756 / 210756 | 3 - Sectia Copii | Împrumut | Da | 821.111/D25 | |
2. | 210755 / 210755 | 3 - Sectia Copii | Împrumut | Da | 821.111/D25 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
3 - Sectia Copii | Împrumut | 2 |
|